Z czego instalować?

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 4 Lip 2001, 15:53:18 CEST

Witam.

Dzięki GoTaRowi mam wszytskie rpmy dla architektury i586.
No i jakoś teraz chciałbym sobie PLD zainstalować. Przypuszczam, że się
da. Pytanie tylko: "konkretnie jak". Pakiety mam na partycji FAT32 i
stamtąd musi się odbyć instalacja. Potrzebuję bootkietki, ale której i
czy ona wystarczy, czy potrzebuję jeszcze dyskietek addon? A jeśli tak
to których?

No i gdyby ktoś mógł w paru słowach opisać przebieg instalacji... Nie
różni się to chyba obecnie zbytnio od opisów z www.pld.org.pl i
http://pj117.wroclaw.sdi.tpnet.pl/~mirza/pld.html?

Z góry dziękuję.
--
--  Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec  --
--  Free Software is a matter of liberty, not price  --