Buggy package set

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Śro, 11 Lip 2001, 16:17:03 CEST

Jesli post pojawia sie drugi raz to bardzo przepraszam, jesli pierwszy to
cos do mnie nie dotarlo.....

Witam wszystkich!
Postanowilem sprobowac zainstalowac PLD....
Rzecz przedtawia sie nastepujaco:
bootdisk_eth_net.img
dyskietka
rawrite
bootowanie
setup
installer
(w setupie wybrany "zestaw standardowy" - nie modyfikowalem, chce suchy
system , pierdoly bede dodawal potem jak podstawa bedzie dzialac - mysle ze
to rozsadne)
po kilku pakietach do dyskow poldek dochodzi do wniosku ze :
Buggy package set
Wiec albo ja jestem za glupi albo cos nie gra z predefiniowanym zestawem -
bede wdzieczny za pomoc....
Aha - sprawa wyglada tak samo niezaleznie od mirrora z ktorego ciagne - dwa
francuskie jeden polski

Pozdrawiam
Michal

PS:Jakby ktos chcial ciagnac z francuskich mirrorow (mnie tak najlepiej), to
sciezki sie co nieco pozmienialy, ale da sie znalezc
fr.rpmfind.net/linux/8/pld/current/
fr2.rpmfind/linux/1/pld/