problem z cvs-em

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 13 Lip 2001, 18:47:20 CEST

--->[Quoting Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl>:]

> Tajności nie ma. Za przenoszenie pakietów z 'test' odpowiedzialny jest
> kloczek. Na buildery pakiety może wysyłać już dość duża grupa osób.

ja na przykład nie mogę, chociaż proszę o to od miesiąca.

> _Wszystkie_ zbudowane pakiety leżały w 'test', bo tam trafiają z maszyn
> budujących.

to że tam leżały, to dobrze. to, że stamtąd poszły, to _bardzo_ źle.
przekładanie 'kloczkowe' musi się po prostu skończyć, i tyle.
nie ma w tym za cholerę ani planu, ani zdrowego rozsądku.

> Jeśli chcesz opracować 'quality audit' oraz wprowadzić ISO 9000 w PLD to
> droga wolna. Bardzo chętenie Ci w tym pomogę.

na razie wystarczy, by chociaż raz spróbować użyć przekładanego pakietu.

dzisiaj odbywa się testowanie na ludziach, którzy powoli
się wykruszają, wybierając inne dystrybucje. nie każdy ma czas
na zabawy paranaukowe tomasza, które nie mają większych podstaw
racjonalnych i merytorycznych. jest kilka ciekawych pomysłów,
ale całość jest żałosna, jednak dystrybucja nie składa
się z pomysłów, tylko przede wszystkim z ich wykonania.

na iso900x nas nie stać, jesteśmy zbyt cienkie bolki.
powoli zacznijmy mierzyć siły na zamiary. kloczek chce budować
codziennie iso, a nie zastanawia się ani sekundę, czy jest z czego.
względna stabilność niektórych pakietów to czysty przypadek,
co świetnie widać na przykładzie 'cvs login', które nie robi 'login'.

po prostu zrównoważmy siły i możliwości, nic więcej.

--
			http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net