problem z cvs-em

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 13 Lip 2001, 19:50:37 CEST

On Fri, Jul 13, 2001 at 07:29:51PM +0200, Lukas Dobrek wrote:

> Akurat w kazdym z tych przypadkow i openssl i cvs nie jest to
> trudne wystarczylo te pakiety gdzies zainstalowac i sprawdzic czy
> dzialaja. Ja tez jestem wsciekly bo teraz buduje nowe ssh zamiast pic
> piwo na swierzym powietrzu.
W przypadku openssl/openssh racja. Jakby się uruchomiło to by było widać
że coś nie działa (ale czy po zrobieniu nowego openssl ktoś kto to
zrobił miał obowiącek odpalić _wszystkie_ aplikacje z tym związane?)
A z CVS to inna sprawa. Jakbym ja robił nowy pakiet z cvs, to po
przekompilowaniu i zainstalowaniu spróbowałbym "cvs update", "cvs
commit" i jak by zadziałało posłałbym dalej. A według Ciebie powinienem:
zrobić nowe repository, zalogować się, zaimportować jakieś źródła, "cvs
up" zs innego konta, zmienić plik, dodać, usunąć i "cvs commit", zrobić
brancha, zmienić/dodać/usunąć/commit ...
I i tak jakieś kombinacji bym nie sprawdził.
Nie można programu komputerowego dokładnie przetestować z zasady i już.
Po prostu jak tylko się pojawił pierwszy sygnał że nie działa trzebabyło
to poprawić, lub cofnąć tag "STABLE" i przebudować.

Pozdrowienia,
        JAcek