Buggy package set :(

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 16 Lip 2001, 14:16:31 CEST

poniedziałek 16/07/2001 11:18:34, Michal Dwuznik:
> Witam wszystkich!
> (wypada jak sie pierwszy raz postuje ;))
> Od wczoraj walcze z instalacja PLD
> Droga: bootdisk_net_eth.img -> dyskietka -> boot z dyskietki -> setup ->
> installer
> Probowalem instalowac ze zrobionego lokalnego mirrorka, z francuskich obu
> mirrorow
> (z polskiego z mojego punktu za daleko)
> i po wyborze standardowego zestawu pakietow (as is, zostawiam bez zmian po
> wejsciu w wybor ) dostaje w pewnym momencie listing pakietow i blad "Buggy
> package set"

Albo brak jest jakiegoś pakietu z listy -- poszukaj czegoś takiego:

poldek: mark: PAKIET not found

albo są zwalone zależności -- co z kolei powinno być widać jako:

poldek: mark: PAKIET: broken dependencies

Wywołaj ręcznie poldka bez -v, łatwiej Ci będzie to namierzyć (z tego
co wiem Rafał już usunął '-v' z instalatora).