Ogoolnikowo

trompka trompka w viper.pl
Pon, 16 Lip 2001, 21:24:16 CEST

Pisze taki ogoolny post bezproblemowy okołotematowy.
Ogólnie to po przesiadce z slacka na PLD jestem zadowolony z nowego nabytku
i chyba juz przy tej dystrybucji zostane. Troche czasu zajmie zanim sie
przyzwyczaje do skryptow startowych , ale nie ma co narzekac bo wkoncu nic
nie stoi na problemie zeby je przerobic na styl slackware ( uwazam ze sa
wygodniejsze).
W sumie uzywam linuxa na codzien jako stacja domowa nawet bez polaczenia z
netem, czy jest tu juz taki desperat ? wątpie :))

Aha pytanie na koniec zeby za łatwo nie było: miał ktos juz problem z Xfree
4.0 z wyswietlaniem wskaznika myszki. Mam  karte graf at25(czy ktos jeszcze
wie co to za zabytek?) i uzywam sterownika apm , przy wyswietlaniu obrazu w
dowolnej rozdz. odsw. nawet bez zadnych window managerów pierdzieli mi sie
wskaznik tzn. tworzy sie pod nim  taka kolorowa kaszana która zostaje
pozniej na tle.

I jeszcze jedno pytanie czemu tak mało postów przychodzi na tą liste , tak
mało problemów z tym PLD, sami specjalisci tu piszą, czy tak mało ludzi
subskrybuje tą liste.

Pozdrowienia

Michał "Trompka" Trembacz