Ogoolnikowo

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Wto, 17 Lip 2001, 12:52:18 CEST

On Mon, Jul 16, 2001 at 09:24:16PM +0200, trompka wrote:
> Ogólnie to po przesiadce z slacka na PLD jestem zadowolony z nowego nabytku
> i chyba juz przy tej dystrybucji zostane. Troche czasu zajmie zanim sie
hm.. ja tez tak mowilem gdy sie przesiadalem :)

> przyzwyczaje do skryptow startowych , ale nie ma co narzekac bo wkoncu nic
> nie stoi na problemie zeby je przerobic na styl slackware ( uwazam ze sa
> wygodniejsze).
wydaje Ci sie. Mimo wszystko PLD ma swoj urok. Chociaz pare rzeczy
w skryptach startowych jest do niewielkiej zmiany...

> W sumie uzywam linuxa na codzien jako stacja domowa nawet bez polaczenia z
> netem, czy jest tu juz taki desperat ? wątpie :))
/me w domu nie ma nawet telewizora, a co tu dopiero mowic o jakims
polaczeniu z netem... No.. mam komorke na ktora przychodza sms-y ;)

> I jeszcze jedno pytanie czemu tak mało postów przychodzi na tą liste , tak
> mało problemów z tym PLD, sami specjalisci tu piszą, czy tak mało ludzi
> subskrybuje tą liste.
zajrzyj na liste devel. Tam jest nieco wiekszy ruch. A obawiam sie ze
niemal wszyscy co uzywaja pld cos tam sobie w tym wszystkim zmieniaja...