Ogoolnikowo

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Wto, 17 Lip 2001, 11:23:39 CEST

trompka wrote:
[ciach]
> Aha pytanie na koniec zeby za łatwo nie było: miał ktos juz problem z Xfree
> 4.0 z wyswietlaniem wskaznika myszki. Mam  karte graf at25(czy ktos jeszcze
> wie co to za zabytek?) i uzywam sterownika apm , przy wyswietlaniu obrazu w
> dowolnej rozdz. odsw. nawet bez zadnych window managerów pierdzieli mi sie
> wskaznik tzn. tworzy sie pod nim  taka kolorowa kaszana która zostaje
> pozniej na tle.

Heh, ja z tą kartą (akurat u mnie ten chip siedział w VoodooRush) to miałem
sig11 pod XFree86 4.0.1 i 4.0.3. Za to bardzo ładnie chodziła na XServerze
z 3.3.6. Teraz mam inną kartę, więc problem został nierozwiązany.

--
"Jump. Jump, now!"
	-- Kosh to Sheridan in Babylon 5:"Z'ha'dum"