xinetd - socket creation failed

Wojtek Łozowicki losiu_2 w go2.pl
Pią, 20 Lip 2001, 19:29:47 CEST

oryginalny "silnie zmodularyzowany " kernel 2.2.19
xinetd-2.1.8.9pre14-4

przy starcie xinetd dla każdej usługi wywala : socket creation failed
(Address family not supported by protocol (errno = 97))

nie ma problemu gdy uruchamiam coś jako standalone np. proftp

mi się wydaję, że to ma coś wspólnego z ipv6
w /etc/sysconfig/network mam wyłączone ipv6
w rc-inetd.conf ustawione jest FAMILY=ipv4 (bez tego jest tak samo)

ale to chyba nie to bo moje kombinacje na nic się zdają
no o ile dobrze pamiętam niedawno było dobrze - nie wiem co skopałem

pomóżcie proszę, mam bardzo mgliste pojęcie o tym wszystkim

 Wojtek                          mailto:losiu_2 w go2.pl