Squirrelmal

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Wto, 24 Lip 2001, 10:45:15 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, hocus wrote:

> Hej!
>
> Dziala fajnie, bardziej mi sie podoba od IMP'a. Ostatnio próbowalem
> doinstalowac kilka uzytecznych pluginów, ale mam problem, bo po uzyciu
> któregos z nich gdzies traci sie informacja o tym, ze interfejs ma byc w
> jezyku polskim. Pomaga dopiero wylogowanie i ponowne zalogowanie. Moze
> wiesz, gdzie moze byc blad?
ciacha wlaczone ?
robisz ./config w /home/httpd/html/squirrel ?
po wybraniu pl-jezyka zrob odswiez (submit) i wyloguj sie a potem zaloguj
(wtedy w pliku data/$username.pref sie zapisze, w tym katalogu jest tez
jeden plik o nazwie ~pl-default.pref jak go mv na default.pref to wszyscy
powinni na poczatku miec pl)

> Pozdrawiam
> Hocus
hunter