gettext i autoconf

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Wto, 24 Lip 2001, 17:53:05 CEST

Zachciało mi się nowego autoconfa i teraz mam. Nie dość, że są
niemal pętle w zależnościach (gettext wymaga nowego autoconfa,
autoconf konfliktuje ze starym gettextem, gettext wymaga libtoola,
libtool wymaga nowego autoconfa), to jeszcze gettext się nie buduje.
Z wrzuconymi na siłę nowym autoconfem i nowym libtoolem po pierwsze
jest tak:

[qrczak ~]$ rpm -ba PLD/SPECS/gettext.spec
błąd: niespełnione zależności:
        gettext < 0.10.38-3 jest w konflikcie z autoconf-2.52-1

czego nie rozumiem, bo w końcu buduję gettexta 0.10.38-3, a po drugie
z --nodeps jest tak:

+ rm m4/libtool.m4 aclocal.m4
+ libtoolize --copy --force
You should add the contents of `/usr/share/aclocal/libtool.m4' to `aclocal.m4'.
+ aclocal -I m4
aclocal: m4/gettext.m4: 39: duplicated macro `AM_WITH_NLS'
aclocal: m4/gettext.m4: 275: duplicated macro `AM_GNU_GETTEXT'
aclocal: m4/lcmessage.m4: 11: duplicated macro `AM_LC_MESSAGES'
aclocal: m4/progtest.m4: 13: duplicated macro `AM_PATH_PROG_WITH_TEST'
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.24373 (%build)

i kombinacje po omacku przez żonglowanie wykonaniami libtoolize'a,
aclocala, autoconfa i automake'a w specu nie pomagają. Co ja mam
z tym zrobić?

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/