PLD i szybkość

Szafek szafek w box43.gnet.pl
Wto, 24 Lip 2001, 22:16:07 CEST

Przesiadłem się z FreeBSD na PLD. Wiem torchę bez sensu ale na linuxie się
bardziej znam, a na BSD niewiele umiem. Używam PLD jako prostego rutera i
maskarady. Problem polega na tym, że wydaje mi się że chodzi wolniej niż
BSD, jeśli chodzi o przekazywanie pakietów.

Czy to możliwe, czy mam omamy?

Jeśli rzeczywiście chodzi wolniej, to czy jak przekompiluje jądro np z
obsługą ppp( bo takiego łącza używam) to będzie lepiej(tzn szybciej).

Pozdrawiam
Bartek

--
Chcialbys zarobic lub "dorobic" naprawde dobre pieniadze?
Otrzymasz do 300zl za kazda firme ktora wprowadzisz do Centrum e-biznesu