Another

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 25 Lip 2001, 11:03:49 CEST

On Mon, 24 Dec 2001, Kubek wrote:

>  Nie wiem co sie dzieje z moim systemem ale nie moge sie zalogowac
> na konto zwyklego uzytkownika. Gdy robie su <user> to wyskakuje mi: could
> not open session. Jezeli moglby ktos mi pomoc bo mam juz dosc wysylania
> poczty z windowsa.
podeslij nieskopresowanego tiffa ze zdjeciem komputera....
moglbys zaczac od tego [zakladajac ze masz pld] ze instalowalez z {cd
z | ftp } dnia __/__/2001 i wybrales zestaw pakietow {base/router/server}
system po rebootcie pozwala wejsc na roota
zakladasz ussera komenda ________, robisz mkdir $user && chown $user
~$user etc...

> Kubek
hunter
> PS Przepraszam za przeklenstwa ktore powinny tu pasc....

a co one by dodaly ? pozwolilyby nam lepiej zrozumiec o co chodzi ?
nie sadze....

> Zagraj w I Lidze z wlasna druzyna...
> http://ruletka.interia.pl/
wole rower