Squirrelmal

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Śro, 25 Lip 2001, 22:54:07 CEST

Hej!

> ciacha wlaczone ?
> robisz ./config w /home/httpd/html/squirrel ?
> po wybraniu pl-jezyka zrob odswiez (submit) i wyloguj sie a potem zaloguj
> (wtedy w pliku data/$username.pref sie zapisze, w tym katalogu jest tez
> jeden plik o nazwie ~pl-default.pref jak go mv na default.pref to wszyscy
> powinni na poczatku miec pl)
Tak, to wszystko wiem, chodzi o to, że mam ustawione wszędzie gdzie się da
na j. polski, loguję się - jest ok. Ale w momencie gdy wykorzystuję
jakiegokolwiek plugina (choćby abook_take to zapisywania adresów z listów),
język zmienia się na angielski i tak już pozostaje póki się nie wyloguję i
zaloguję ponownie. Po zainstalowaniu do PHP modułu gettext jest jeszcze
gorzej - działa wyłącznie tłumaczenie na czeski (opisany wcześniej problem -
bez zmian), reszta - czego bym nie włączył, zawsze angielski. Na stronie
squirrelmaila piszą coś, że powodem bywa glibc - zrobiłem upgrade do
najnowszego z FTP i nadal nic.

Pozdrawiam
Hocus