Java i Mozilla

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Czw, 26 Lip 2001, 19:57:08 CEST

Dnia Pańskiego 26 Jul, 2001, Artur Flinta napisał(a):
> Wiem, że temat był już poruszany, ale jakoś java nie chce mi chodzić z
> mozillą 9.2 (z naszego ftp'a). Dołożyłęm katalog z jre do katalogu
> pluginów, podlinkowałem odpowiednią bibliotekę i dalej wywala, że
> java nie zainstalowana :(  Jakieś sugestie?

ja nie instalowałem jre, tylko pozwoliłem mozilli pociągnąć sobie
wtyczkę .xpi czy jakoś tak, sama sobie instalnęła, fakt że to
trwało ale chodzi. Niestety ta java jest do d.... bo i tak np
większość polskich chatów itd nie działa poprawnie (albo w ogóle
nie ładuje się do końca) flash wtyczka też działa jak chce.

Ogólnie niezła kicha

Martii

p.s. jak chcesz to mogę ci podesłać co mozilla se wymodziła w
katalogu plugins :-)

martii