proftpd

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Czw, 26 Lip 2001, 22:01:29 CEST

On Thu, 26 Jul 2001, Tomasz Witek wrote:

> Hmm, tak ise zastanowilem. Realtek RTL-8029, hmm ale shit
> to moze byc to ?
takie tanie pci ? mam to to w podstawowce ale na utp transfery znosne
800KB/sek[win2win]

> Zmienic na jakies inne ?

sproboj na chwile lub uziemic z _jednej_ strony bnc (kabel miedizany
polacz trojnik z rora _zimnej_ wody)
a sprawdzales przewod ? (opor, straty, koncowki)
> TiweK
hunter

ps. co to za zlot robiacych bociany o ktorym na #PLD glosno ?