Java i Mozilla

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 26 Lip 2001, 21:51:24 CEST

Dnia Thu, 26 Jul 2001 19:57:08 +0200 Marcin Chojnowski wypocił(a):

> ja nie instalowałem jre, tylko pozwoliłem mozilli pociągnąć sobie
> wtyczkę .xpi czy jakoś tak, sama sobie instalnęła, fakt że to
> trwało ale chodzi. Niestety ta java jest do d.... bo i tak np
> większość polskich chatów itd nie działa poprawnie (albo w ogóle
> nie ładuje się do końca) flash wtyczka też działa jak chce.

Ja musiłem jave zainstalować (tą z pakietu xpi) z root'a, potem zamykam
mozille, startuję a ten mi wywala okno, że muszę ją zamknąć i uruchomić
ponownie, no i tak w kółko :(. Aby to odblokowac musiałem wywalić cały
pakiet z mozillą i zainstalować go jeszcze raz. Kiedyś (0.8) java nawet
działała a teraz kicha.

> p.s. jak chcesz to mogę ci podesłać co mozilla se wymodziła w
> katalogu plugins :-)

Bardzo chętnie, choć pewnie od mojego się to nie będzie wiele różniło

                      Pozdrawiam
                                Artur

Powodz w Polsce: Raport specjalny
http://wiadomosci.interia.pl/news?inf=117850