Java i Mozilla

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 26 Lip 2001, 22:31:37 CEST

Dnia Thu, 26 Jul 2001 20:06:23 +0200 Michal Margula wypocił(a):

> Sciagnij jre.xpi i otowrz je spod mozilli z roota. Zainstaluje sie i
> jusz.

Tak właśnie robiłem i po wszystkim kazał ją jeszcze raz uruchomić. I ja ją
tak mogłem w kółko odpalać i nic, ale w końcu znalazłem winowajcę, w
/usr/X11R6/lib/mozilla leżał plik xpiclean.dat, wywaliłem go i wszystko
działa. :) Dzięki  wszystkim za zainteresowanie!

         Pozdrawiam
                       Artur

Powodz w Polsce: Raport specjalny
http://wiadomosci.interia.pl/news?inf=117850