Jak skonfigurować GeForce?

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 26 Lip 2001, 23:27:28 CEST

Witam!

Dnia Thu, 26 Jul 2001 22:17:10 +0200 Aleksander Starczewski wypocił(a):

> Witam, nie moge poradzic sobie z konfiguracja GeForce MX 400 Pod
> X-Windows w
> PLD (wersja z początku lipca ). Jak sobie mam z tym poradzic?

Dociągnąć z ftp'a (ftp.pld.org.pl) pakiety XFree86-nvidia-kernel* oraz
XFree86-driver-nvidia* i zainstalować je. Potem w /etc/X11/XF86config
podmienić w sekcji driver "nv" na "nvidia" i powinno działać :)

                   Pozdrawiam
                         Artur

ps. W którymś z powyższych pakietów jest zestaw plików readme z opisem
instalacji jakby były problemy.

Powodz w Polsce: Raport specjalny
http://wiadomosci.interia.pl/news?inf=117850