KDE 2.1 na PLD

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 28 Lip 2001, 13:19:56 CEST

On Sat, Jul 28, 2001 at 12:42:10PM +0200, Marek 'cyfr0n' BURAS wrote:
> Mam problem z wyświetlaniem polskich liter w KDE 2.1 (sam kompilowałem :).
> Wydaje mi się coś jest nie tak z Unicodem w KDE. Część liter w menu nie
> wyświetla się prawidłowo. Moja recepta to ręczna modyfikacja tłumaczeń w
> $PREFIX/share/applnk/*.
> Może zna ktoś lepszy sposób ?

Po pierwsze: masz zainstalowane iconv? Bez tego pakietu mogą być takie
problemy.

Po drugie: część plików *.desktop (odpowiedzialnych za wpisy aplikacji
w menu dektop/window managera) mamy w unicode, część w iso-8859-2.  IMHO
wszystko powinno być w unicode, ale chyba poza KDE (lub GNOME nie jestem
pewien które) nic tego nie obsługuje.

Ja mogę wmconfig, przerobić, żeby dla windowmakera itp. przerabiało
utf-8 na iso-8859-2 (czy co innego, co aktualne locale używa), ale
pozostaje problem z GNOME.

Pozdrowienia,
        Jacek