konfiguracja sieci

ICE pulse w poczta.fm
Wto, 5 Cze 2001, 09:48:15 CEST

Dziekuje bardzo za wskazowki dotyczace uruchomienia sieci ale mam jeszcze
kilka pytan :
moj server to ostrow.blurp.net i gdy wpisuje: telnet ostrow.blurp.net
wyskakuje mi komunikat: telnet:getaddrinfo:temporary failure in name
resolution
podobnie sie dzieje jesli probuje ping i nazwa hosta
trzeba dodac cos jeszcze jesli ma sie proxy na serverze?
Marek