konfiguracja sieci

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 5 Cze 2001, 10:04:39 CEST

On Tue, Jun 05, 2001 at 09:48:15AM +0200, ICE wrote:
> Dziekuje bardzo za wskazowki dotyczace uruchomienia sieci ale mam jeszcze
> kilka pytan :
> moj server to ostrow.blurp.net i gdy wpisuje: telnet ostrow.blurp.net
> wyskakuje mi komunikat: telnet:getaddrinfo:temporary failure in name
> resolution
> podobnie sie dzieje jesli probuje ping i nazwa hosta
> trzeba dodac cos jeszcze jesli ma sie proxy na serverze?
> Marek

Nie rob takich rzeczy. Z Twoich pytan wynika ze nie jestes doswiadczonym
adminem. Wiec nie podawaj nazwy swojego hosta w publicznie dostepnych
miejscach. A i nie urzywaj telneta.  Ja nie mowie ze ktorys z
developerow PLD postawi Ci na hoscie server porno ale to jest publiczna
lista.

Pozdrawiam
Lukasz
--