konfiguracja sieci

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Wto, 5 Cze 2001, 10:13:18 CEST

> Dziekuje bardzo za wskazowki dotyczace uruchomienia sieci ale mam jeszcze
> kilka pytan :
> moj server to ostrow.blurp.net i gdy wpisuje: telnet ostrow.blurp.net
> wyskakuje mi komunikat: telnet:getaddrinfo:temporary failure in name
> resolution
> podobnie sie dzieje jesli probuje ping i nazwa hosta
> trzeba dodac cos jeszcze jesli ma sie proxy na serverze?
> Marek

[milley squid]# nslookup

> ostrow.blurp.net
Server:  localhost
Address:  127.0.0.1

*** localhost can't find ostrow.blurp.net: Non-existent host/domain

> server dns.um.bielawa.pl
Default Server:  dns.um.bielawa.pl
Address:  217.96.55.2

> ostrow.blurp.net
Server:  dns.um.bielawa.pl
Address:  217.96.55.2

*** dns.um.bielawa.pl can't find ostrow.blurp.net: Non-existent host/domain

ale o dziwo

> server 194.204.152.34
Default Server:  dns2.tpsa.pl
Address:  194.204.152.34

> ostrow.blurp.net
Server:  dns2.tpsa.pl
Address:  194.204.152.34

Name:    ostrow.blurp.net
Address:  217.11.138.234

cos generalnie z DNS nie tak - nie wszedzie cie widac

pozdrawiam
milley

PS. jakis czas temu ktos mnie prosil zeby mu na twoj serwer przekierowac
poczte
i juz wtedy mialem to samo