bootkietka,network i gpm

pReJkEr mateus w multicon.pl
Wto, 5 Cze 2001, 22:01:08 CEST

Ello

Sunday, June 03, 2001, 6:53:36 PM, you wrote:

SZ> Na FTPie leży już poprawiona bootkietka, z przekompilowaną prowizorką -
SZ> nie ma już w tej chwili problemu skopanych zależności przy instalacji.
SZ> W ciągu jednego dnianowe obrazy powinny się znaleźć na ISO.
no juz poprawiona - instaluje sie ql
wkoncu zainstalowalem pld i mysle ze przy nim zostane :>
ale mowi ze nie moze znalezc pakietow e2fsprogs i psmisc
a tak poza tym to potem dobrze idzie tylko ze jak reboota zrobisz to
sie nie odpala bo jakiegos pliku z e2fsprogs brakuje i jako ze rootfs
jest read-only to trza odpalic z dyskietki again zrobic chroot /dest i
doinstalowac taki maly problemik ale pisze ;]

i jak ustawic siec - jestem przyzwyczajony do wizardow z redhata
i nie orientuje sie ;] wiem ze moja karta uzywa modulu ne2k-pci.o

i mialem problem z zainstalowanie proftpd mowil ze niespelnione
zaleznosci z inetdaemon a takowego pakietu nie ma jak chcialem
zainstalowac inetd to mowil ze mam zainstalowac najpierw rc-inetd
z kolei ten mowil ze mam zainstalowac inetdaemon...
ma ktos jakis pomysl?

i w /var/log/users ciagle mi wyskakuje ze nie mozna znalezc pliku
/dev/gpmctl czy jakos tak jak zalukalem w mc to bylo na czarno
'|=gpmctl' czy jakos taq

cos trza dopisac do fstab dla /proc
bo przy statrcie wyskakuje ze nie znalazl /proc w fstab choc dziala

zem sie rozpisal ;p

ps czemu zawsze przy reboocie i shutdownie tworzy sie pusty plik
/halt?

        ...:: [ pReJkEr ] ::...
   ...:: [ prejker w aaocg.org ] ::...
...:: [ http://www.aaocg.prv.pl ] ::...