bootkietka,network i gpm

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 5 Cze 2001, 22:57:00 CEST

Witam pReJkEr,

Tuesday, June 05, 2001, 10:01:08 PM, pReJkEr napisał:

p> Ello

p> Sunday, June 03, 2001, 6:53:36 PM, you wrote:

p> i jak ustawic siec - jestem przyzwyczajony do wizardow z redhata
p> i nie orientuje sie ;] wiem ze moja karta uzywa modulu ne2k-pci.o
Było chyba wczoraj. Zajrzyj do archiwum.

p> i mialem problem z zainstalowanie proftpd mowil ze niespelnione
p> zaleznosci z inetdaemon a takowego pakietu nie ma jak chcialem
p> zainstalowac inetd to mowil ze mam zainstalowac najpierw rc-inetd
p> z kolei ten mowil ze mam zainstalowac inetdaemon...
p> ma ktos jakis pomysl?
rpm -i --force --nodeps pakiet.rpm
O ile dobrze pamiętam.

--