DNS

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 8 Cze 2001, 13:04:06 CEST

Mam mały (duży :) problem.
Sorry, za lamerskie pytanie, ale z dokumentacji nic nie rozumiem,
a wszystkie przyklady ktore mogly swiadczyc o tym zawiodly.

Jest zarejestrowana domena gdzies na swiecie 100 lat temu.

domena.com

Teraz firma która jest jej właścicielem chce sobie sama
nią administrować, ale ze zmiana tam na świecie maja kłopoty.

Wszystko jest skonfigurowane tak:

tiwek:~# host -t any domena.com
domena.com. name server dns1.tiwek.pl
domena.com. name server dns2.tiwek.pl

i teraz ja majac dostep do tych dwoch DNSow mam tak:

tiwek:~# host -t any domena.com dns1.tiwek.pl
domena.com. name server dns1.firma.pl
domena.com. name server dns2.firma.pl

ale to nie działa.

Czyli po prostu, potrzebuje forwardu NS.

Kurcze, ale zamieszałem. Jak ktoś to zrozumie i potrafi odpowiedzieć
to będę zadowolony :)

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'