mozilla 0.9.1

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 25 Cze 2001, 08:48:36 CEST

[Sunday, 24 June 2001], Jacek Konieczny napisał(a):

> konqueror ma awaryjność mniejszą od Mozilli i Netscape, javę podobno
> można dopiąć (nie próbowałem) i nawet szybko (przynajmniej u mnie)
> chodzi.
Ma problemu z java (zwlaszcza roznej masci czaty) oraz potrafi czasami
zaczac zrec pamiec na maksa (az sie swap w systemie skonczy i kdeinit
go wybije).

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.