Fonty (i GNOME)

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Pią, 29 Cze 2001, 09:48:51 CEST

Hej!

Mam male problemy z fontami w GNOME. Mianowicie:
 - sawfish 0.38 nie wyswitla mi polskich czcionek na pasku tytulowym,
 - gnome-terminal wariuje jak mu podsuwac cos polskiego, a nie znalazlem
'fixed', co by miala polskie znaczki,
 - balsa mi wyswitla jakies bzdury zamiast poslkich znaczkow(B zamiast ł,
pionowa kreske zamiast ż itd),
 - mam puste /usr/share/fonts/fontmap (pisze sciezke z pamieci) - a wiec
sypie mi sie gnumeric i gnome-pim (dziala przy LANG=C).

Czy ktos wie jak "napelnic" plik z pkt. ostatniego, przykonac balse, zeby
bzdur nie pisala(tresc listu, reszta jest OK), znalezc polka czcionke na
terminal, spolszczyc sawfish'a? Ktos mial podobne problemy?

Bardzo dziekuje za pomoc, pozdrawiam,
--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>