instalacja pld nareszcie ...

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Pią, 29 Cze 2001, 15:59:20 CEST

Dnia Pańskiego 29 Jun, 2001, Marcin Winkler napisał(a):
>       No i sie stalo. Nareszice udalo mi sie zainstalowac pld :))
>       Po paru dniach walki z eepro100 na plycie D815EEA ciaglym
>       zawieszaniiu sie komputera, z zazdrosia spogladalem na rh7.1
>       gdzie u znajomego wszystko ladnie dzialalo. Stwierdzilem ze
>       skoro dziala wszystko u niego to i na PLd tez powinno dzialac
>       rekompilacja jadra, zabawy z usb i biosem wkoncu zadziaalo :>>>

heh moja pierwsza przygoda była podobna ale nauczyłem się deczko o
tym jak jest zbudowany linux i jeszcze głębiej zapoznałem się z
topologią i logiką jaka istotnie istnieje w PLD

>       Nie moge tylko ustawic polskich liter na terminalu pod X'ami
>       (pod konsola jest ok) bo
>       porostu niewiem jak (na unicode nie dziala, moze ktos wie jak ?)

Ja polecam zawsze apt, jest świetne, bo doinstaluje ci zawsze
zależności itd.

Co do p-literek to ja zawsze je miałem defaultowo, może w
/etc/sysconfig/i18n nie masz tego co trzeba ??? czyli LANG =pl

???

Martii