instalacja pld nareszcie ...

Marcin Winkler marcinw w teleaudio.com.pl
Pią, 29 Cze 2001, 17:28:11 CEST

Witaj Blues,

W Twoim liście datowanym 29 czerwca 2001 (16:01:26) można przeczytać:

B> On Fri, 29 Jun 2001, Marcin Winkler wrote:
B> [CIAAACH_masa_entuzjazmu]

B> Byloby dobrze jakbys dokladniej i bardziej rzeczowo opisal przebieg
B> instalacji - szczegolnie te problemy, ktore miales.

Z instalacja nie bylo jakowych problemow.
Standardowe poczynania z wlasniego doswiadczenia  , potem ewentualne sprawdzenie w trakcie czy
wszystko jest ok i ew rpm --verify lub dopisanie na predce do PATh
/bin i /sbin gdyz tez czasami jakis skrypt nie chcial widziec jakis
sedów czy tam innych .
Potem chroot i napisanie lilo, fstab,passwd i koniec.

W domu na amd 100 i 16 mega ramu provizorka przez 30 minut mi sie
rozgrzewala do instalacji wreszcie musualem uzyc wuch'a i poszlo
Jedyny mankament to byl mkinitrd ktory sie zainstalowal ale go nie
bylo, wiec musialem na zywca przegrac go z rpm'a

normalnie jak niema mkinitrd to mimo ze zainstaluje jadro to rpm nie
zglaszaja bledu ze nie mozna zrobic /boot/mkinitrd.gz

Jedyny mankament to taki ze nadal nie moge odpalic enlightenment'A
Niewiem co jest nie tak albo czego nie zainstalowalem ale wszystko
bylo robione zgodnie z zaleznosciami pakierow. Moze ktos z Was tego
uzywa i wie o co chodzi ?

Gdk-ERROR **: BadWindow (invalid Window parameter)
serial 136 error_code 3 request_code 2 minor_code 0
PS: XFree ver. 4.1.0-1 i pochodne ,gtk+-1.2.10-2

PS: polskie czcionki mam w konsoli dobrze ustawione i locale jedynie co
musialem zrobic to restarcik bo nie chcialy mi sie za ladowac

[root w wariat /root]# /usr/bin/setfont /usr/share/consolefonts/lat2u-16.psfu.gz
putfont: PIO_FONT: Zły argument

Reasumujac, teraz niema jakowych problemow z instalacja tylko dla
niedoswiadczonego usera niema jako takiego (IMHO) howto co sie stanie
jak wyskoczi mi taki a taki blad albo co zrobic bo niemam lilo...
Same skrpy w /etc przypominaja mi troche debiana (sam niewiem czemu) ale
tutaj jest to zrobione jakos badziej "po ludzkawemu" i jakhos
intuicyjne wszystko jest :)))

--
Pozdrowienia,
 Marcin                            mailto:marcinw w teleaudio.com.pl