PostgreSQL <-> MySQL

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 29 Cze 2001, 19:10:43 CEST

On Fri, Jun 29, 2001 at 06:42:18PM +0200, Lukasz Jazgar wrote:
[...]
> Konkretnie potrzebuje serwera do obslugi bazy sredniej wielkosci (<1GB),
> z dostepem przez JDBC. Najlepiej jakby od strony interfejsu (skladnia
> SQL itp) maksymalnie przypominala Oracla. Koniecznie potrzebuje takich
> mechanizmow jak sekwencje i triggery.
Zdaje się, ze mysql nie ma triggerów (nie wiem co z sequencerami) - jak sie
myle to poprawcie mnie ludziska.

Co postgresql-a, to ma i sequencery i triggery, a takze ma kilka
zapozyczen z Oracle'a, np.: posiada funkcje to_date i to_char.

Ja bym obstawal przy postgres-ie - daje większe możliwości.

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>