instalacja pld nareszcie ...

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 29 Cze 2001, 19:20:15 CEST

Dnia Fri, Jun 29, 2001 at 05:28:11PM +0200, Marcin Winkler napisał(a):
> W domu na amd 100 i 16 mega ramu provizorka przez 30 minut mi sie
> rozgrzewala do instalacji wreszcie musualem uzyc wuch'a i poszlo

? wuch był szybszy ? która wersja wucha ? linkowany statycznie
czy dynmicznie ? skąd wziołeś bootkietke ? zainstalował pakiety ?
z ftp czy dysku ?
(troche sie zdziwiłem, bo jestś chyba pierwszą osobą która użyła wuch do
instalacji od zera i wszystko sie jej zainstalowało)

Do Sebasitana Zagrodzkiego:
Pewnie było szybciej wuchem , bo był linkowany z rpmlib'em z
rpm-fast-alAddPatch, a prowizorka była zlinkowana z starym. Może by tak
wrzucić prowizorkę zbudowaną z nowym rpm'em na bootkietke ?

PS. dzis wyjeżdżam, wracam około 22. VII ale i tak odpisz :)

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl