Mini sprawozdanko z instalacji PLD

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 5 Mar 2001, 13:58:42 CET

On Mon, 5 Mar 2001, Sebastian Zagrodzki wrote:
>powinno byc "selmod vfat 1"
Ooops o tym wlasnie myslalem :-) Fakt, powinno byc selmod :-)

>jest od razu server - sprawdz na nowszej wersji bootkietki.
Hmm, mam katalog z i586 mirrorowany codziennie - i tam mam bootkietke z
17.01.2001 ..... A z kiedy jest ta najnowsza i gdzie sie znajduje ?

>poprawka:
>wystarcza
>$ rm -f /boot/initrd-2.2.18-14.gz
>$ geninitrd /boot/initrd-2.2.18-14.gz 2.2.18-14
>mozna jeszcze sprawdzic, czy link /boot/initrd wskazuje na
>/boot/initrd-2.2.18-14.gz
No wlasnie jezeli link byl na initrd-2.2.18-14.gz, to system nie wstawal.
Dopiero jak zrobilem linka na initrd-2.2.18-14 to wstal. Moze ktos to
wytlumaczyc ?

>robi sie linka

>nie, to chyba kwestia ustawienia "REPEATER=yes" w /etc/sysconfig/mouse
Dobra - myszke zalatwilem przez /etc/sysconfig/mouse. Po prostu wpisalem
tam zamiast domyslnego DEVICE=/dev/mouse /dev/psaux. I dziala :-)

>masz tylko adresy "link-local", które tworzą się przy dodawniu gołego
>interfejsu.
A to mnie zmylily :-)

>useradd -m jacek
Faktycznie, dziala :-)) Myslalem, ze katalog uzytkownika jest tworzony
domyslnie (powiedzmy, ze sie tak przyzwyczailem w innej wiodacej na rynku
dystrybucji linuksa TM :-)))).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl