Mini sprawozdanko z instalacji PLD

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 5 Mar 2001, 14:01:35 CET

On Mon, 5 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

>Nareszcie pełna lista co trzeba wykonac zeby zainstalowac system.
>Ile ja juz sie naopowidalem jak to zrobic.
Ciesze sie, ze moj skromny opis na cos sie przyda :-)

>Ta dokumentacja w docbooku to ... (zeby nikogo nie obrazic).
>A kiedys bootkietka miala takiego ladnego podpowiadacza.
W sumie instalowalem na podstawie tego, co zapamietalem z tego wlasnie
podpowiadacza plus pare postow ostatnio puszczanych na ten temat tutaj i
na PCOL
>Dlaczego tego juz nie ma Sebastianie ?
Wlasnie ? Przeciez praktycznie rzecz biorac jest nadal "prawie" aktualny ?
:-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl