cdrom

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Śro, 14 Mar 2001, 15:59:50 CET

> jajco
> co
> >
> zaladuj moduly do jadra...
Heh, to niezbyt pomaga(unresolved symbols etc.)... Ja mogę tylko
powiedzieć, że któregoś razu po
prostu zadziałało. Trudno mi powiedzieć o co może tu chodzić, być może to
jakieś niefortunne złozenie się kilku czynników, które ustąpiły po - nie
wiem - drugim reboocie.

Pozdro i życzę powodzenia,
--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>