Cyclades i skrypty (fwd)

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Śro, 14 Mar 2001, 14:11:19 CET

Przychodzi Radoslaw Kojdecki do lekarza i mówi:

> Normalnie "z reki" ifup hdlc0 i pvc0 chodzi. Zauwazylem, ze "umozliwia"
> uruchomienie dopiero wystartowanie named'a i ssh'a (jak ustawie w
> skryptach ze startuje po S55 to jest OK). Dla mnie jest to bez sensu
> ... moze ktos ma jakies pomysly ??

nie wiem na ile to aktualne, ale wogle zauwazylem pewien balagan z
kolejnoscia uruchamiania demonow - np. syslog wstaje po apmd i kilku innych,
przy shutdown'ie jest podobnie... moze by ktos sie zainteresowal ulozeniem
kolejnosci tego wszystkiego? (chyba ze ma byc tak jak jest i ja o tym nie
wiem.... ale nie lubie jak apmd wywala komunikaty na konsole, ktore powinny
isc do sysloga, ale ten jeszzce/juz nie zyje...)

Ps. informacja moze byc lekko zoutdate'owana, bowiem sprawa tyczy sie
instalacji z okolic lutego...
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )