Instalacja pld i takie tam

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 17 Mar 2001, 18:25:58 CET

On Sat, Mar 17, 2001 at 05:07:37PM +0100, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:
> Kolejne... To pytanie raczej z ciekawości - wie ktoś może dlaczego linuxplus
> wrzucił na płytkę pakiety dla i386? Nie mogli dać jakiejś normalniejszej
> architektury, chociażby i586? Nie znam nikogo normalnego kto używałby w tej
> chwili sprzętu <pentium...
Czuję się obrażony. No może nie ja tego używam, ale jednak sam takie coś
(486) konfigurowałem. I to było aż nad to jak na potrzeby tego klienta.
Mnie za to denerwuje, że defaultowo buduje mi się i686 na jednym
moim serwerze (jak zapomnę --target) i później nie mogę takich pakietów
uruchomić na moim K6-II.

> I drugie - jest sobie pakiecik dict-misc. Zawiera on kilka różnych słowników np
> easton, world95 i jeszcze kilka innych... Naturalnym rozwiązaniem byłoby
> rozdzielenie tego na kilka pakietów dict-world95.*.noarch.rpm itepe. Tylko jak
> to zrobić jeżeli główny pakiet(src.rpm) to byłby dict-misc.*.src.rpm tak by nie
> generował się przy okazji dict-misc.*.noarch.rpm?
Jak do pakietu nie trafiają żadne pliki (puste %files) to pakiet się nie
generuje. A podpakiety, jeśli mają %files to będą. Proste.

Pozdrowienia,
        Jacek