apache

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 20 Mar 2001, 13:37:57 CET

From: "Jacek Konieczny" <jajcus w pld.org.pl>
[ciach]
> jest nieaktualnych (w szczególności mod_ssl). Więc ja się nauczyłem: jak
> apache z PLD mi działa (+ssl i ipv6) to nie ruszać! Chociażby wersja z
> 10 razy się zmieniła. Gożej jak wykryją jakąś dziurę.......
Ja wlasnie nauczony doswiadczeniem, nie zrobilem upgread'u php,
no i po logrotate w niedziele apache sie nie podniosl bez sladu
w logach. :(( Zobaczymy jak bedzie za tydzien. ;)
Z innych 'ciekawostek' po logrotate qmail przestaje pisac do logow!
Dzialac, dziala natomiast w logach zero sladow jego pracy.
Miak ktos podobny przypadek? Pakiety aktualne z ftp (i586).

pzdr
Stacho Pal