polskie znaczki, itp (cd)

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 27 Mar 2001, 16:10:24 CEST

On Tue, 27 Mar 2001, Radoslaw Kintzi wrote:

>On Thu, 22 Mar 2001, Jacek Rzęsista wrote:
>A u mnie sa problemy. Ustawilem LANG=pl_PL w /etc/sysconfig/i18n
>(jakos tak to sie nazywalo) i sciezki w XF86config. Jeszcze tylko
Hmm, ja tam aż nie mieszałem - ustawiłem sobie tylko LANG=pl_PL w
$HOME/.bash_profile (na roocie nie potrzebne mi są polskie "robaczki" ;-)

>$ /etc/rc.d/init.d/console start;
>Na konsoli wszystko dziala ladnie (po polsku i z polskimi znakami).
>W X-ach (Gnome - bo mam polska wersje), jest problem. Nie moge
A pakiety z PLD ???

>wprowadzac polskich znakow (choc aplikacje potrafia je wyswietklic).
>Na terminalu gnome: Alt+l - nic, Alt+o - nic, itd. W xtermie: Alt+l
>i krzaczek (e z daszkiem) podobnie przy innych kombinacjach
>(rowniez Alt+r, Alt+p, itd.). Zrobilem:
>$ xterm -fn ...-..-......-2
>- efekt ten sam. Dodam jeszcze, ze problem nie dotyczy tylko
>terminali. W zadnym programie (czy to emacs, czy cos z gnoma)
>nie moge uzyskac polskich znakow.
Jam mam wszystkie pakiety z PLD. Xterm z polskimi zasobami (made by
kloczek zdaje się :-) chodzi jak marzenie. Gnome-terminal również działa
poprawnie. Co prawda w napisach na listwie okienka niektórych programów
brakuje polskich czcionek (np. licq z interfejsem qt puszczane pod
WindowMakerem) - ale wszędzie już szukałem i nie doszukałem się czemu -
więc dałem sobie spokój. No a wprowadzanie polskich literek działa
wszędzie _bezproblemowo_ :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl