Docbook

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 27 Mar 2001, 16:07:28 CEST

On Tue, Mar 27, 2001 at 02:09:18PM +0200, Michal Moskal wrote:

> To zależy co chcesz robić. Pisać dokumentacje?
> Output do html/man? W której wersji docbooka?
>
> Ogólnie openjade, sgml-common, docbook-dtdXX-(xml|dss*)

Znowu gadam do siebie :>

Ogólnie chodzi o to, że dokumentacje można czytać,
albo pisać, do czytania spejalne narzedzia do docbooka
nie są potrzebne :>

Dokładne informacje:
<malekith w aleph-0:~>% rpm -qa | grep docbook
docbook-dtd41-sgml-1.0-12
docbook-style-dsssl-1.61pl1-3
docbook2X-0.6-2
docbook-dtd41-xml-1.0-9
docbook-dtd31-sgml-1.0-12
<malekith w aleph-0:~>% rpm -qa | grep sgml
sgmls-1.1-6
docbook-dtd41-sgml-1.0-12
sgml-tools-dtd-1.0.7-6
sgml-common-0.5-6
docbook-dtd31-sgml-1.0-12
sgml-tools-1.0.7-6
<malekith w aleph-0:~>% rpm -qa | grep jade
openjade-1.4-4.20000320

pozdr
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Linux: the choice of a GNU generation
	-- ksh w cis.ufl.edu put this on Tshirts in '93

Kennedy fissionable FSF Uzi fissionable NSA
$400 million in gold bullion BATF SEAL Team 6 cryptographic
FBI Clinton Saddam Hussein genetic NORAD radar
[Hello to all my fans in domestic surveillance] DES
Saddam Hussein kibo