SSH i RSA - authentication

Hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Sob, 31 Mar 2001, 15:08:12 CEST

Witam!

Dziś po dość długiej przerwie zrobiłem update dość dużej liczby pakietów na
moim serwerze, w tym SSH. Po tej operacji przestało mi działać logowanie
przy użyciu klucza RSH. Autoryzacja na podstawie hasła przebiega prawidłowo.

Mar 31 13:57:30 server pam_tally[2361]: user hocus (500) has time limit
[89191888s left] since last failure.
Mar 31 13:57:30 server sshd[2361]: PAM rejected by account configuration[7]:
Authentication failure

Co się mogło stać? Klucza publicznego w $HOME/.ssh/authorized_keys nie
ruszałem. W /etc/ssh/sshd_config jest RSAAuthentication yes...

Pozdrawiam
Hocus