Juz dziala ale...

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 31 Mar 2001, 16:33:32 CEST

Dnia 01.03.19 (14:31) przyszedł do mnie list od Tomasz Witek:

> Ja uzywam XFree -configure. U mnie dziala OK.

tak przy okazji - mam Rive TNT2 M64,

 rpm -qa | grep XFree
XFree86-modules-4.0.3-3
XFree86-4.0.3-3
XFree86-setup-4.0.3-3
XFree86-driver-nv-4.0.3-3
XFree86-latin2-Type1-fonts-4.0.2-3
XFree86-devel-4.0.3-3
XFree86-OpenGL-libs-4.0.3-3
XFree86-OpenGL-core-4.0.3-3
XFree86-fonts-utils-4.0.2-3
XFree86-libs-4.0.3-3
XFree86-fonts-4.0.2-3
XFree86-Xserver-4.0.3-3
XFree86-latin2-75dpi-fonts-4.0.2-3
XFree86-75dpi-fonts-4.0.2-3
XFree86-tools-4.0.3-3

i problem z OpenGL - mianowcie owszem, GL'owe wygaszacze ekranu dzialaja, ale
po prostu skacza i bardzo sie wleką - wydaje się, jakby nie wykorzystywał
hardware acceleration - to normalne? jesli tak, to jak go zmusić do
wykorzystania mocy karty???

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )