Prosba o pomoc

ICE pulse w poczta.fm
Nie, 27 Maj 2001, 22:02:30 CEST

Czesc jestem tutaj pierwszy raz i nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia
dotyczcego PLD i linuxa mam kilka pytanek jesli to nie sprawi klopotu:
1 podczas instalacji dochodze do momentu jak trzeba zmienic haslo
poleceniem passwd i wtedy wyskakuje mi cannot change ... i nie kce
zbytnio wspolpracowac ;(
2 po restarce kompa (bo mam jeszcze winshita) nie wyskakuje menu z lilo
tylko PLD startuje od razu i zatrzymuje sie  na init: auto: No such file

or directory i komp zwisa - nie wiem zbytnio o co chodzi ;( podam moze
moj lilo.conf bo moze cos w nim jest zlego:
boot=/dev/hda
install=/boot/boot.b
lba32
timeout=200
image=/boot/vmlinuz
initrd=/boot/initrd
label=PLD
root=/dev/hda7
read-only
other=/dev/hda1
label=WINDOWS
table=/dev/hda

3 to jest sprawa mojej karty sieciowej w zestawie modulow nie mamodulu
dla niej jest tylko do Realtek8139 a ja mam 8039 skad moglbym taki modol

sciagnac
4 w pliku zawierajacym pakiety do instalacji wymienione sa pliki:
console data
console tools
rpm libs
lecz w folderze RPMS nie ma takich plikow. co zrobic z tym fantem czy sa
one juz nie potrzebne ?
Marek

Szukasz pracy? Chcesz znalezc pracownika?
Sprobuj na http://praca.interia.pl/