Prosba o pomoc

Andrzej Hajda andrzej w druid.if.uj.edu.pl
Nie, 27 Maj 2001, 23:22:28 CEST

On Sun, 27 May 2001, ICE wrote:

> Czesc jestem tutaj pierwszy raz i nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia
> dotyczcego PLD i linuxa mam kilka pytanek jesli to nie sprawi klopotu:
> 1 podczas instalacji dochodze do momentu jak trzeba zmienic haslo
> poleceniem passwd i wtedy wyskakuje mi cannot change ... i nie kce
> zbytnio wspolpracowac ;(
A zrobiles chroot'a na /dest.

> 2 po restarce kompa (bo mam jeszcze winshita) nie wyskakuje menu z lilo
> tylko PLD startuje od razu i zatrzymuje sie  na init: auto: No such file
Pewnie nie masz /boot/initrd-*, Musisz go recznie stworzyc, np.:
geninitrd /boot/initrd-2.2.18-12.gz 2.2.18-12, oczywiscie powinny byc
cyefrki odpowiadajce twojej wersji jadra.

> dla niej jest tylko do Realtek8139 a ja mam 8039 skad moglbym taki modol
Do 8029 jest bodajze ne2k-pci czy cos w tym stylu, 8039 nie znam.

AH