Prosba o pomoc

ICE pulse w poczta.fm
Pon, 28 Maj 2001, 16:33:18 CEST

zrobilem wpisalem tak:
chroot /dest bash
i jest bash ale ciagle wypisuje mi jak wpisze passwd:
passwd: cannot determine your user name
probowalem chpasswd ale to odpowiada mi:
chpasswd: PAM authentication failed
no i co z tym fantem zrobic?

mam jeszcze pytanie dotyczace initrd. robie:
geninitrd /boot/initrd-2.2.19-3.gz 2.2.19-3
no i tworzy mi sie initrd-2.2.19-3
trzeba jeszcze utworzyc link do initrd? to ma byc symlink czy link? i jaka to
jest roznica miedzy nimi? link ma byc w /boot czy gdzies indziej?

no i pomimo utworzenia initrd jeszcze raz komp nadal wisi po wyswietleniu
linijki
init: auto: No such file

oj oj za zabardzo ostra jazde chyba sie wzialem ;)
Marek

Andrzej Hajda wrote:

> A zrobiles chroot'a na /dest.

> Pewnie nie masz /boot/initrd-*, Musisz go recznie stworzyc, np.:
> geninitrd /boot/initrd-2.2.18-12.gz 2.2.18-12, oczywiscie powinny byc
> cyefrki odpowiadajce twojej wersji jadra.

> Do 8029 jest bodajze ne2k-pci czy cos w tym stylu, 8039 nie znam.
>
> AH

> http://lists.pld.org.pl/

Superoferta na Dzien Dziecka. Toon Works za 29,00 zl
http://hiperia.interia.pl/show_product.dhtml?f_product_id=114440