Prosba o pomoc

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Wto, 29 Maj 2001, 09:34:31 CEST

> No to cos masz jeszcze nie zainstalowane,
> pewnie nie masz pliku /etc/passwd.
> U mnie wlascicielem tego jest pakiet 'setup',
> sproboj doinstalowac to recznie.

> Sprawdz i ewentualnie doinstaluj SysVinit i rc-scripts.
> Poza tym podczas instalacji pakietow, instalator ;)
> powinien wypisywac, czego mu sie nie udalo zrobic.

No nie wiem czy tak raz dwa to pojdzie hehe u mnie byly problemy jeszcze z
tym doinstalowywaniem
ale do przezwyciezenia dosc szybko...

teraz za to mimo wpisanego nullok o odpowiedniej linii /etc/pam.d/login
i tak pyta mnie o haselko roota wiec pipka blaszka z logowaniem sie - ale
dojdziem i do tego ;-)))

pozdrawiam
i zycze powodzenia
milley