acl

MarcinG marcing w wigor.com.pl
Śro, 23 Maj 2001, 07:16:56 CEST

on 22/5/01 14:18, Michal Kochanowicz at michal w michal.wa-wa.pl wrote:

> Witam

> Hehehe... to nie jest kółko dyskusyjne tylko lista maja˛ca na celu pomoc
> w rozwia˛zywaniu problemów. Wie˛c chyba logiczne, z˙e pisza˛ tu ci, którzy
> maja˛ jakis´ problem. A ci, którzy ich nie maja˛, albo staraja˛ sie˛ pomóc
> tym co maja˛, albo siedza˛ cicho. Albo daja˛ sie˛ prowokowac´ trollom ;)

To nie zadna prowokacja. Ja naprawde chce wyprobowac Linuksa. I jeszcze raz
prosze tych, ktorzy nie maja z nim problemow o kontakt. A jesli chcecie
wiedziec, to za najlepszy system i tak uwazam MacOS. Gdyby Linuksowi udalo
sie zmienic moja opinie byloby fajnie, co?
Pozdrawiam
nadal windowsowy chinczyk (bo Maca nie mam w domciu)

...dobry system to latwy system...