acl

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 23 Maj 2001, 07:32:53 CEST

[Wednesday, 23 May 2001], MarcinG napisał(a):

> Czytam i czytam Wasze listy i nie moge oprzec sie wrazeniu, ze w Linuksie
> nie dziala nic. A jesli komus dziala wszystko, to bardzo prosze o kontakt i
A ja zawsze chcialem sobie kupic Volvo, ale mieszkam kolo ich serwisu
i widze ile tych volvo tam codziennie przyjezdza. Czy ma ktos taki
samochod i mu sie nie psuje? Bardzo prosze o kontakt

--
Troll^WYaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.