Jak postawic PLD na serwerze?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 25 Maj 2001, 11:41:28 CEST

On Wed, Apr 25, 2001 at 11:37:35AM +0200, Tomasz Łuczak wrote:

> Witam
>
> Pytanie jak w temacie: Jak postawić serwer na PLD, który nie ma dysków
> ani cdromów na ide?
> Mandarynka wszystko ładnie widzi, ale na serwer wolałbym cos
> stabilniejszego, czyli PLD.
>
> Zrobiłem bootkietkę i addons2 z driverami do scsi.
> Próby załadowania modułu scsi lub cdrom nie powidły się, a komunikat do
> ,,dependencies modul...''.

A moduł scsi załadowałeś? Może dokładniej ten komunikat? :)

> I mała prośba na koniec. Czy można bzipnąć image płytek znajdujące się
> na ftp-ach,
> bo łatwiej ściągnąc 300 niż 700MB.

Rpm'y same z siebie są bzipowane, więc bezipowanie całości jest raczej
nie wskazane (być może zadziałałoby na headery, ale nie sądze by było
to takie ważne). Podbnie z src.rpm. Innymi słowy jest to raczej
pointless...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-