Jak postawic PLD na serwerze?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 25 Maj 2001, 11:40:19 CEST

On Wed, 25 Apr 2001, Tomasz Łuczak wrote:
> Pytanie jak w temacie: Jak postawić serwer na PLD, który nie ma dysków
> ani cdromów na ide?
> Mandarynka wszystko ładnie widzi, ale na serwer wolałbym cos
> stabilniejszego, czyli PLD.
------------------------
Napisz dokloadnie co masz w tym komputerze.
--------------------------
> Zrobiłem bootkietkę i addons2 z driverami do scsi.
> Próby załadowania modułu scsi lub cdrom nie powidły się, a komunikat do
> ,,dependencies modul...''.
> Mam PLD z lutego/marca.
> Co powinienem zrobić. Prosze o pomoc.
---------------------------
Bardziej konkretnie prosze, ja instalowalem PLD na starym Compaq-u
gdzie fizycznie nie bylo IDE, poszlo z malymi problemami.
> I mała prośba na koniec. Czy można bzipnąć image płytek znajdujące się
> na ftp-ach,
> bo łatwiej ściągnąc 300 niż 700MB.
Mysle ze gdyby gzipnac iso to by wyszlo jeszcze wieksze!
Toz to sa same rpm-y. ;)
pzdr
Stacho Pal